top of page
Search
  • thelsdfox

Odvážná

Vážně začínám mít alergii na slovo ODVÁŽNÁ.


Mám pocit, že je to taková magická formulka pro svlíknutí holky do naha. Jako že „uvidíme jaký bude výsledek, podle toho jak budeš odvážná" nebo „když budeš odvážná, tak to třeba k něčemu bude“.. (tohle mi vážně řekl fotograf) Jako pardon? Já nemám s nahotou problém, ale jsou věci, který já prostě nefotím. A fakt to nemá co dělat s tím, jak moc jsem nebo nejsem odvážná.


Jsi instalatér? Tak asi nezapojíš zásuvky… Teda jako zvládneš to (tohle dám i já) ale neděláš to, takže to prostě můžeš odmítnout a doma si je montovat horem dolem, ale pracovně to prostě neděláš. Já nedělám open legs, erotický hračky v akci, ... Doma jo, ale ne na fotku. Úplně to samý. Protože se tím neživím, tak ani nic NEMUSÍM.


Takže, už při domlouvání focení jasně vypíši, co prostě nedělám a i tak sem tam přilétne tato magická formulka. Nebo to lidi použijí i trošku jako páku „ na tohle už odvahu nemáš?“ Tohle není o odvaze, klidně půjdu do naha, když jsem dopředu seznámená s tím k čemu to bude a výsledek se mi bude líbit, ale když někdo napíše tohle, zní mi to jako tlak ze strany fotografa. A co si budeme, já jsem docela anarchista, takhle já to hrát nehodlám.


Podívejte třeba na fotky od @zatim_bez_nazvu () ... jsou provokativní, jsou pro někoho možná už na hranici, ale fakt jsem na tohle focení nepotřebovala být odvážná. Nebo vlastně jo, protože to bylo celý dost punkový, ale do teď na tohle focení vzpomínám jako na jedno z nejlepších. Za celou dobu jsem neslyšela, že mám být odvážná, žádný tlak, super přístup a šíleně příjemnej člověk!


A je pak šíleně smutný, když fotím s lidma, co začínají (stejně jako já), že jim přijde v pořádku a normální, svoje požadavky zaobalovat do podobných formulek, nevyjadřovat se přesně nebo se chovat neprofesionálně. V tom lepším případě jen formou poznámek... Asi jsem rozmazlená, protože na prvních pár focení jsem vychytala fakt neskutečně profi a příjemný lidi, ale tohle by nemělo bejt v pohodě. To, že jsem nahá ještě neznamená, že mě můžeš zneužít, ne?



130 views0 comments
Post: Blog2 Post
bottom of page